2015. március 1., vasárnap

2. Rész Még ma hazamegyünk!

Dakota

Reggeli után vissza mentünk a hotelszobánkba, és ott gondolkoztunk tovább azon, hogy mit kéne csinálni, majd abban egyeztünk meg, hogy  lemegyünk a tengerpartra, de itt meg is állt az a heves készülődés amikor kijelentettem:
- Márpedig akkor is fel kell venned ezt a fürdőruhát!
- Nem vagyok hajlandó felvenni, mert rózsaszínű! Ráadásul pink, és nem hagyom, hogy a mennyasszonyomnak a testét nézegessék! –mutatott végig a testemen.
- Más fürdőruhám pedig nincs, márpedig ha én bele tudtam ebbe a fürdőgatyába tuszkolnia töködet, akkor te is felveszed azokat a darabokat! – mutattam az ágyon lévő fürdőruhámra.

A lift ajtaja becsukódik előttünk, és nézem férjem duzzogó arcát. Monica tényleg jól mondta. Jól áll nekem az a fürdő ruha ami a testemen van.
- Amúgy volt még egy fürdőruhám, ami fekete színű volt. – mondtam neki, amikor kiléptünk a liftből. Mellettem hirtelen megtorpant, majd a bal karomat visszarántotta, így kicsit megdőltem, de gyorsan visszanyertem az egyensúlyomat. Fölé magasodva néztem le rá. Jó érzés volt, hogy most én vagyok fölényben vele ellentétben.
- Szórakozol velem? – sziszegte a fogai közt.
- Nem…- húztam el a e szót. Ujjainkat egybefontam, és úgy mentünk  ki a hatalmas, és luxus épületből a partra. Könnyen találtunk két szabad helyet, ahova letettük a cuccainkat.
- Elmegyek hozok valamit inni. – álltam fel, majd az egyik bárhoz mentem, és rendeltem két gyümölcsös koktélt. Amint készen lett kifizettem, majd visszafele indultam, de éppen egy elég érdekes beszélgetésbe cseppentem bele.
- Szia cica egyedül vagy? – kérdezte egy izomagy.
- Nem, úgyhogy húzz el. – mondta mogorván Harry.
- Uh, hogy karmol is a cica. – incselkedett vele tovább a srác.
- Mit nem értesz abból, hogy húzz el? – mondta a kelleténél hangosabban Harry.
- Ne már cicus… gyere játszadozzunk egyet. – nyújtotta a srác a kezét Harrynek, aki legnagyobb meglepetésemre elfogadta a felkínált kezet. Kecsesen felállt, már amennyire tőle telhetett, de ekkor egy ügyes mozdulattal a földre terítette. Oda mentem hozzá, mert ez az eszement nem gondolkozott előre. Itt vannak a paparazzik. Letettem az italokat az egyik asztalra, majd oda mentem a testem birtokosához, és lefogtam.
- Dakota engedj! –ordította Harry. A kezemet a szájára tettem, hogy még egyszer ne mondja ki a nevemet. Lefogtam őt, és most szerencsésnek éreztem magam, mert erősnek éreztem magam.  Erősebb voltam nála, ami így az előnyömre vált most kivételesen. Egyik kezemben őt fogtam, a másikban pedig a cuccainkat, és visszavittem a hotel területére. A vállamon ahogy rúg-kapálódzott nagyon idegesítő volt, és mivel a medence mellettünk volt, így beledobtam, hogy lehűtse magát.  Köhögve jött fel a felszínre, de nem foglalkoztam vele. Fölmentem a hotelszobánkba, majd a ruháiból magamra kaptam egy trikót, és egy rövid gatyát, meg egy converse cipőt. Nyugodtan, és zavartalanul hátra dőltem az ágyban, majd a kedvenc könyvemet kezdtem el olvasgatni.
A könyvre való koncentrálásomat az ajtó hangos becsapódása zavarta meg, és az én dühös tekintetemmel néztem farkas szemet. Ártatlanul rá mosolyogtam, de az arca rezzenéstelen volt.
- Haragszol rám? –kérdeztem és egyben a szende szüzet játszottam.
- Igen! Igen, mégpedig nem is kicsit! Először hagyod, hogy az a buzi gyerek rám másszon, aztán meg csak úgy megfogsz, és beledobsz a hideg medencébe, amitől a szívem is megállhatott volna!
- De nem állt meg..- suttogtam.  – És azt a srác meg nem buzi, mert azt hitte, hogy csaj vagy! –keltem egyből a srác védelmére.
- Persze, és még őt véded!
- Tehetek arról, hogy jól nézek ki? – akadtam ki, mire Ő összeráncolta a homlokát. Na jó, ez egy kicsit nagyképűen hangzott. „Kicsit”
- Mindegy, elegem van! Még ma hazamegyünk! – mondta Harry, és a szekrényhez ment, majd abból elő vette a bőröndöket. – A fene egye meg! Rajta leszek azon a rohadt címlapon, mint Harry meg gógyult barátnője! – morogta.
- Mennyasszonya. – javítottam ki. Hát, de most nem azért, de szerintem marhára nem mindegy, hogy most csak úgy simán a barátnője, vagy a mennyasszonya! Berontott a fürdőszobába, mert el akarta pakolni az ő borotválkozós dolgait, de legnagyobb meglepetésemre felsikoltott. Ledobtam a könyvet az ágyra, és megnéztem, hogy mi is a problémája!
- Dakota én vérzek! – mutatta fel a kezeit.
- A karodnál?
- Nem! Épp át akartam volna venni a fürdő bugyit egy normálisra, mire az tiszta vér volt! – úgy nézett rám, és olyan rémülettel, mintha mögöttem állt volna a kaszás, és épp Őt fenyegette volna a halál.
- Te menstruálsz. – állapítottam meg mosolyogva.
- Mi? Fúj! Állítsd el!- nézett rám rémülten.
- Ez majd magától elmúlik. De tessék. – kutakodtam a táskámban, és amikor megtaláltam a megfelelő kis dolgot felé nyújtottam.
- Ezt most vegyem be a számba, vagy mi? – kérdezte homlokát ráncolva.
- Nem dehogy! Ez tampon. Dugd fel magadnak, így nem lesz véres a bugyid. – mondtam, majd kimentem a fürdőből.
- Meddig kell feldugni? –kérdezte kiabálva. Nah, mit gondolhatnak vajon a szomszédok…
- Hát dugd fel mélyre! – kiáltottam vissza, Harry férfias hangján. Maga után becsukva az ajtót kijött a fürdőszobából, majd én következtem. Legalább van még egy kis örömöm! Nem nekem kell a hasi görcsöket eltűrnöm, hanem neki, de persze nem kívánom, hogy görcsöljön, de azért jó lenne, ha megérezné, hogy mi min is megyünk keresztül.

Már a cuccainkkal együtt várjuk, hogy leérjen a lift a földszintre, ahol egy fekete audi vár ránk, hogy kivihessen minket a reptérre. A recepciós hölgy próbált velem flörtölni, de én belülről nagyon jól elszórakoztam, hiszen nem tudja, hogy az igazi Harry az én testemben van bezárva.  Elköszöntünk tőle, de amikor kiléptünk az ajtón, rengeteg riporter rohamozott meg minket, és idegesítő kérdésekkel bombáztak engem, de Harrynél is próbálkoztak, hogy miért támadt rá a srácra. Kedvesen mosolyogva integettem a rajongóknak, de a biztonsági őrök a segítségünkre  siettek, így át tudtunk törni a nagy tömegen. Igen, ez a szexi arc tehet róla, ami az enyém. Vagyis a Harryé, de én birtoklom a szívét, mindenhogy.


Az autóban folyamatosan fészkelődött, de amikor már a repülőn is ezt csinálta, muszáj voltam rákérdezni, mert már hihetetlenül idegesített.
- Miért nem tudsz nyugton maradni? Kukac van a seggedben, vagy mi? –kérdeztem idegesen.
- Mert kicseszettül kényelmetlen a tampon. – fészkelődött tovább.
- Levetted róla a fóliát? –kérdeztem.
- Volt rajta fólia? – kérdezte, mire a kezemet a homlokhoz csaptam, és aztán elkezdtem azt simogatni. Ilyen hülye egy ember nincs még egy földön.
- Azt le kell venni róla Harry. – mondtam, és végig simítottam az arcomon, majd a szemeimet dörzsöltem.
- Hoppá… van még egy? – kérdezte. Levettem a felettem lévő kis tartóról a táskámat, és kivettem belőle, de ezúttal egy sima betétet. Ezt, már csak nem ronthatja el. Fölállt, majd kiment a mosdóba, de pár perc múlva hangos kiabálások jöttek ki onnan.
- Harry mit csináljak a tamponnal? – ordította ki a mosdóból. Székemben lejjebb húzódtam, mert éreztem magamon a tekinteteket. Miért pont én? Kijött a wc-ből, majd leült mellém, és úgy nézett rám.
- Miért nem válaszoltál? – kérdezte.
- Kiordibáltál a wc-ből azzal az indokkal, hogy mit csinálj a használt tamponoddal... szerinted miért nem válaszoltam? – kérdeztem cinikusan.
- Juj bocsi…
- Hova tetted? –kérdeztem.
- Becsomagoltam a egy wc papírba és lehúztam a wc-n. – rántotta meg a vállát. Ez nem normális!
- Te szerencsétlen! És, ha eldugul? – emeltem meg egy kicsit a hangomat, mire mellénk érkezett egy stewardess.
- Elnézést, de kérem beszéljenek halkabban, mert zavarják a többi utas társukat. – mondta a hölgy, és mi bólintottunk, azzal az ürüggyel, hogy megértettük.  Elővettem a könyvemet, mert nem vagyok most hajlandó Harryvel beszélni. Mikor lesz már ennek a napnak vége? És a legjobb kérdés, mikor lesz mindennek vége?

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jo volt.Vegig rohogtem az egeszet 😄😄 szoval siess a kovetkezo resszel

    VálaszTörlés
  2. köszönöm örülök, hogy tetszett :D maradj velem továbbra is :* Puszi Sz.G

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen ❤ en meg titeket imadlak ❤❤ probalomminnelhamarabb hozni :* puszi nektek

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, probalom minnel hamarabb hozni igerem :*

      Törlés